מי אני?

אודות רותם גמליאל- מורה להוראה מתקנת

היי, אני רותם גמליאל – מורה ומטפלת לילדים ונוער,
עם קשיי למידה, קשב וריכוז.

נעים להכיר אתכם 🙂
מנחת סדנאות למורים, בתחום של אסטרטגיות למידה,
מרצה להורים בנושא של אבחון וזיהוי ילדים, בעלי לקויות
ומתן כלים להתמודדות, באמצעות משחקים וחוויה.
תואר BA – חינוך רב תחומי, פסיכולוגיה
תעודת פוטותרפיה
תוארMA – טיפול הבעה ויצירה
מורה לחינוך מיוחד
במהלך הזמן (כ-13 שנים) עבדתי כמורה ומנהלת מקצועית במכון פרטי כעצמאית ובמקביל גם כמורת שילוב בתוך מערכת החינוך בבית ספר יסודי.
פיתחתי קשר אישי ומכיל עם הלומדים בגילאים השונים (מגיל 5-18) והגענו להצלחות רבות ולשיפור באיכות חייהם בתחום האישי והלימודי.

איך מתחילים ומה קורה במפגש הראשון?

כאשר קיים אבחון, בודקים היכן החוזקות והחולשות של הילד על מנת להבין מדוע הוא נמצא בנקודה זו.
בונים תוכנית עבודה פרטנית התחומה בזמן ובמטרות ספציפיות הנבנות במדרג עולה.
לומדים עם הילד ותוך כדי הכרות איתו מתאימים ומעדכנים את תוכנית העבודה.

כאשר לא קיים אבחון ניתן לערוך מבדק להערכה כדי שתהיה נקודה להתחלת התהליך.
בונים תוכנית המבוססת על תוצאות ההערכה ועל הדיווח של הילד וההורים ,
משתמשים בשיטות שונות ובאסטרטגיות למידה
ומעדכנים כל העת את התוכנית על פי תגובות הילד לתהליך הלמידה.
לאורך כל תקופת הלמידה, מתקיים קשר רציף במשולש שבין 
התלמיד-ההורים-בית הספר , 
להענקת טיפול מדויק ומתאם בזמן אמת.

עקבו אחרי גם כאן:

הילד בכיתה א ולא מוכן לקרא-מה עושים? (סרטון הסבר להורים)

בתקופה שבין חנוכה לפסח, הילדים בכיתה א כבר אמורים לקרא.
יש ילדים שנמנעים או מתנגדים לקריאה ויכולות להיות לזה מספר סיבות אפשרויות .
בסרטון אסביר מה הסיבות ולמי פונים בכל מקרה, כדי לא לפספס את חלון ההזדמנויות החשוב הזה.
לשאלות ומידע נוסף מוזמנים לפנות אליי ואשמח לסייע

קרא עוד »

הרשמה לעדכונים

לקבלת עדכונים הכניסו פרטים